Google ads

Google Ads – system reklamowy Google uruchomiony 23 października 2000, pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense, sprzedawane w modelu CPC i CPM. Nazwa Google Ads obowiązuje od dnia 24 lipca 2018.

Wysokiej jakości ruch

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Solid Framework

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Mnogość ustawień

System Google Ads pozwala na bardzo dużą ilość konfiguracji reklam, grup odbiorców czy dobór miejsc wyświetlania.

Rodzaje kampanii Google Ads

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent tempor congue pretium.

W ramach powyższej kampanii reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania SERP wyszukiwarki Google. Wystarczy, żeby użytkownik wyszukał frazę związaną z ofertą czy działalnością, aby na samej górze pojawił się wynik wyszukiwania. Kampania realizowana jest na podstawie ustalonych wspólnie fraz kluczowych, na podstawie ustalonych lokalizacji i innych wytycznych, które dogadujemy na początku współpracy, jednak można je modyfikować przez cały okres trwania umowy. Do każdej kampanii dodawane są rozszerzenia i opisy, które precyzują działalność firmy, dzięki czemu mamy możliwość uzyskania większej ilości kliknięć.

W ramach powyższej kampanii reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania SERP wyszukiwarki Google. Wystarczy, żeby użytkownik wyszukał frazę związaną z ofertą czy działalnością, aby na samej górze pojawił się wynik wyszukiwania. Kampania realizowana jest na podstawie ustalonych wspólnie fraz kluczowych, na podstawie ustalonych lokalizacji i innych wytycznych, które dogadujemy na początku współpracy, jednak można je modyfikować przez cały okres trwania umowy. Do każdej kampanii dodawane są rozszerzenia i opisy, które precyzują działalność firmy, dzięki czemu mamy możliwość uzyskania większej ilości kliknięć.