Usługi
Web & Design
Zwiększ satysfakcję i lojalność klientów poprzez atrakcyjne interfejsy.
Stworzenie nowoczesnego sklepu internetowego
Stworzymy stronę o estetycznym i nowoczesnym designie, dostosowanym do charakteru firmy.
Zaprojektujemy przemyślaną stronę z myślą o maksymalnej skuteczności i osiągnięciu celów.
Zaprezentujemy Twoją ofertę w sposób przejrzysty, czytelny i łatwy do zrozumienia.
Średnia ocen 4,95 na podstawie 120 opinii
Dowiedz się w jaki sposób współpracujemy
Popraw swoją sytuację, dzięki precyzyjnemu planowaniu pracy
01
Etap pierwszy
Wybierz jedną z usług, które znajdują się poniżej
02
Etap drugi
Wspólnie przeanalizujemy potrzeby Twojej działalności
03
Etap trzeci
Rozpoczniemy realizację powierzonych nam zadań
Zakres usług z Web & Design
Od początku niczego przed Tobą nie ukrywamy, dzięki czemu możesz już teraz poznać nasze ceny!
Jakie zalety ma własna strona internetowa?
Zwiększ satysfakcję i lojalność klientów poprzez atrakcyjne interfejsy.
Zwiększenie widoczności marki w internecie
Budowanie zaufania oraz pozytywnego wizerunku firmy
Bezproblemowy dostęp do informacji o firmie przez całą dobę
Elastyczność i łatwość zarządzania treścią
Jak wyglądają szczegóły współpracy?
Od początku niczego przed Tobą nie ukrywamy, dzięki czemu możesz już teraz poznać nasze ceny!
Etap 1
Analiza i strategia
Ustalamy architekturę strony www w oparciu o zebrane informacje
Etap 2
Projekt i wdrożenie
Projektujemy nowoczesny projekt graficzny oraz wdrażamy szybką i responsywną stronę z systemem CMS do edycji treści
Etap 3
Uruchomienie i marketing
Uruchamiamy stronę i przeprowadzamy kampanie reklamowe
Jakie zalety ma własna strona internetowa?
Zwiększ satysfakcję i lojalność klientów poprzez atrakcyjne interfejsy.
Ważnym etapem pracy nad strategią marketingową jest wnikliwa analiza konkurencji w celu zrozumienia rynku. Podczas analiz oraz researchu badamy ich działania, identyfikujemy mocne i słabe, a następnie wyciągamy wniosku. Przez całą współpracę monitorujemy trendy rynkowe, a także badania branżowe. Kolejnym krokiem jest szczegółowa analiza i zapoznanie się z grupą docelową. Analizujemy ich preferencje, zachowania oraz przyzwyczajenia.
Ten etap prac nad strategią marketingową składa się z dwóch części analizy bizneseowo-sprzedażowej oraz analizy marketingowej.
• Analiza środowiska zewnętrznego pozwala na ocenę czynników politycznych, ekonomicznych, społecznych, technologicznych, środowiskowych i prawnych, które mogą wpływać na działalność. Dzięki temu strategia marketingowa będzie przygotowana w oparciu o zmieniający się rynek.
• Badanie trendów rynkowych, nowości i innowacji pozwoli zdefiniować szanse na rozwój oraz przewagi Twojej marki na rynku.
• Analiza konkurencji umożliwia zrozumienie jej wyróżników oraz przewagi rynkowej.
• Analiza wewnętrzna pozwala na identyfikację mocnych i słabych stron, szans oraz zagrożeń.
• Ocena posiadanych zasobów ludzkich, finansowych, technologicznych, a także infrastrukturalnych umożliwia ich maksymalne wykorzystanie pozwalające na osiągnięcie celów biznesowych.
• Badanie klienta opiera się na podziale rynku na segmenty demograficzne, psychograficzne oraz goeograficzne. To pozwala na zebranie danych dotyczących preferencji klientów, zachowań, a także ich oczekiwań.
• Analiza biznesowo-sprzedażowa skupia się na zrozumieniu procesu sprzedażowego oraz identyfikacji obszarów wymagających zmian.
• Dodatkowa analiza marż, kosztów oraz zysków pozwala na zoptymalizowanie rentowności.
Kolejnym krokiem jest szczegółowa analiza i zapoznanie się z grupą docelową. Analizujemy ich preferencje, zachowania oraz przyzwyczajenia. Ten etap prac nad strategią marketingową składa się z dwóch części analizy bizneseowo-sprzedażowej oraz analizy marketingowej.
• Analiza środowiska zewnętrznego pozwala na ocenę czynników politycznych, ekonomicznych, społecznych, technologicznych, środowiskowych i prawnych, które mogą wpływać na działalność. Dzięki temu strategia marketingowa będzie przygotowana w oparciu o zmieniający się rynek.
• Badanie trendów rynkowych, nowości i innowacji pozwoli zdefiniować szanse na rozwój oraz przewagi Twojej marki na rynku.
• Analiza konkurencji umożliwia zrozumienie jej wyróżników oraz przewagi rynkowej.
• Analiza wewnętrzna pozwala na identyfikację mocnych i słabych stron, szans oraz zagrożeń.
• Ocena posiadanych zasobów ludzkich, finansowych, technologicznych, a także infrastrukturalnych umożliwia ich maksymalne wykorzystanie pozwalające na osiągnięcie celów biznesowych.
• Analiza biznesowo-sprzedażowa skupia się na zrozumieniu procesu sprzedażowego oraz identyfikacji obszarów wymagających zmian.
Przez całą współpracę monitorujemy trendy rynkowe, a także badania branżowe. Kolejnym krokiem jest szczegółowa analiza i zapoznanie się z grupą docelową. Analizujemy ich preferencje, zachowania oraz przyzwyczajenia.
Ten etap prac nad strategią marketingową składa się z dwóch części analizy bizneseowo-sprzedażowej oraz analizy marketingowej.
• Analiza wewnętrzna pozwala na identyfikację mocnych i słabych stron, szans oraz zagrożeń.
• Ocena posiadanych zasobów ludzkich, finansowych, technologicznych, a także infrastrukturalnych umożliwia ich maksymalne wykorzystanie pozwalające na osiągnięcie celów biznesowych.
• Badanie klienta opiera się na podziale rynku na segmenty demograficzne, psychograficzne oraz goeograficzne. To pozwala na zebranie danych dotyczących preferencji klientów, zachowań, a także ich oczekiwań.
• Analiza biznesowo-sprzedażowa skupia się na zrozumieniu procesu sprzedażowego oraz identyfikacji obszarów wymagających zmian.
• Dodatkowa analiza marż, kosztów oraz zysków pozwala na zoptymalizowanie rentowności.
Podczas analiz oraz researchu badamy ich działania, identyfikujemy mocne i słabe, a następnie wyciągamy wniosku. Przez całą współpracę monitorujemy trendy rynkowe, a także badania branżowe. Kolejnym krokiem jest szczegółowa analiza i zapoznanie się z grupą docelową. Analizujemy ich preferencje, zachowania oraz przyzwyczajenia.
Ten etap prac nad strategią marketingową składa się z dwóch części analizy bizneseowo-sprzedażowej oraz analizy marketingowej.
• Analiza środowiska zewnętrznego pozwala na ocenę czynników politycznych, ekonomicznych, społecznych, technologicznych, środowiskowych i prawnych, które mogą wpływać na działalność. Dzięki temu strategia marketingowa będzie przygotowana w oparciu o zmieniający się rynek.
• Analiza konkurencji umożliwia zrozumienie jej wyróżników oraz przewagi rynkowej.
• Analiza wewnętrzna pozwala na identyfikację mocnych i słabych stron, szans oraz zagrożeń.
• Ocena posiadanych zasobów ludzkich, finansowych, technologicznych, a także infrastrukturalnych umożliwia ich maksymalne wykorzystanie pozwalające na osiągnięcie celów biznesowych.
• Badanie klienta opiera się na podziale rynku na segmenty demograficzne, psychograficzne oraz goeograficzne. To pozwala na zebranie danych dotyczących preferencji klientów, zachowań, a także ich oczekiwań.
• Analiza biznesowo-sprzedażowa skupia się na zrozumieniu procesu sprzedażowego oraz identyfikacji obszarów wymagających zmian.
• Dodatkowa analiza marż, kosztów oraz zysków pozwala na zoptymalizowanie rentowności.
Dlaczego warto skorzystać z usług specjalistów?
Stworzymy stronę o estetycznym i nowoczesnym designie, dostosowanym do charakteru firmy.