Nie chodzi o to co robimy, ale dlaczego to robimy!

Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi spełniały Twoje oczekiwania i były realizowane na najwyższym poziomie. W przypadku usług wykonywanych na zamówienie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie ma możliwości ich zwrotu. Usługi te są przygotowywane indywidualnie, na podstawie Twoich wymagań i ustaleń, co wyklucza możliwość odstąpienia od umowy.

Reklamacje

Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem, dlatego w przypadku jakichkolwiek uwag dotyczących jakości realizowanej usługi oferujemy możliwość złożenia reklamacji. Jeśli zauważysz, że usługa nie została wykonana zgodnie z ustaleniami lub masz zastrzeżenia co do jej efektu, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dokładnie przeanalizować sytuację i znaleźć rozwiązanie.

Jak złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć w prosty sposób:
a) Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej (KLIKNIJ)
b) Opisz szczegóły zlecenia oraz wskaż, na czym polega problem.
c) Dołącz wszelkie niezbędne informacje, takie jak numer zamówienia czy dokumentację zdjęciową, jeśli jest to konieczne.
 

Każda zgłoszona reklamacja jest przez nas dokładnie analizowana. Odpowiadamy na zgłoszenia w możliwie najkrótszym czasie, proponując odpowiednie rozwiązanie – czy to poprawkę, czy inny sposób rekompensaty zgodny z charakterem usługi.

Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do kontaktu – jesteśmy tu po to, by każda realizacja była dla Ciebie satysfakcjonująca!

Sprzedajemy produkty cyfrowe

Nie wysyłamy paczek

Międzynarodowe doświadczenie

Pracujemy dla Klientów z różnych Państw.

Bezpieczne płatności

Dzięki bramce PayU